fredag 18 januari 2013

That's right! I'm cancer free !



Den här låten kan man ju inte bli annat än sådär solskens-glad av så den tänkte jag sätta på för att fira att jag var hos onkologen idag och att han skickade hem mig med vetskapen om att han inte kunnat känna nåt konstigt i min kropp. Så hör jag mitt i låten something something la la la " cause I'm cancer free" ! JUBEL! YEAH! Thats right! I'm cancer free! Så klockrent.

 Nu kan jag börja planera framtiden istället för min framtida begravning. Visst jag är inte helt friskförklarad men jag är heller inte sjuk i detta nu. Det känns som ett ton runnit av mig och att jag nyss vunnit 3 månader. Största vinsten av dem alla. Något man inte kan köpa för pengar. Tid. Liv.

 Ta hand AUM er

7 kommentarer:

  1. Grattis! Ett härligt besked! Till syvende och sist så är vi ju alla som gått igenom det här i samma situation. Vi vet inte "varför?" eller "hur?" Vi kan bara göra det bästa för att leva vidare enligt vår egen övertygelse. Leva!
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Milla! Superhärligt. Oh jah precis. Leva vårt live helt enkelt så som vi gläds mest och mår bäst. Kram!

      Radera
  2. Åh Grattis, så himla härligt!! Har inte skrivit här förut, så passar även på att säga att jag tycker att du är otroligt stark, många många kramar från mig/S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Jah det är superhärligt. Nu kan jag pusta ut lite. Maratonlöparen har sprungit förbi första delmålet :) Tack för att du tog dig tid att kommentera denna gång :)

      Radera
  3. Grattis!!!!!:-)
    Skönt att höra
    Jonas

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK Jonas !!!!
      Hoppas du o katterna har det riktigt bra i helgen!

      Radera

Tack för att du kommenterar, det är alltid lika uppskattat!