måndag 21 januari 2013

Förargeväckelse betéende

Jag blir så förbannad!! Mitt landsting skickar inga remisser till Vidarkliniken. Men till Lydiagården, Mösseberg och nåt annat grått och tråkigt ställe skickar dem till. SUCK!! Jag vill ju till Vidarkliniken.. men kanske att Lydiagården kan funka.. men knappast lika bra som Vidarkliniken.
Hur kan det vara så att vissa landsting har avtal med dem och andra inte? Jag säger som dem flesta andra i dessa tider. Vad fan händer med Sverige? Svar: Det färgas blåbrunt och vittrar sönder.

Ta hand AUM er

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hittade precis din blogg och just nu sitter jag nyopererad. Jag har tagit bort mitt högra bröst och lymfar pga cancer. Jag är 32 år och två små flickor på snart 3 och 6 år. Jag känner mig så ensam och rädd. Ville bara skriva några ord. Jag väntar på resultat från dr som ger svar på vilken sorts cancer jag har och vilken behandling jag ska få. Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gå med i peppargruppen på Facebook :) där får man mycket stöd !!

      Radera
    2. Hej Anonym. All lycka, hälsa och kraft till dig på din väg!

      Radera

Tack för att du kommenterar, det är alltid lika uppskattat!