fredag 4 januari 2013

Sammanfattning av jul och nyår

Ville bara kika in och visa er att jag lever. Det är så himla mycket som händer, saker att tampas med och stå i att jag för att använda ett ord jag sällan använder ; Baxnar.

Julen var mysig med bara jag och mannen ( vi har hittat tillbaks till varann men ger varandra mer space och glädje nu )  jag fick en laptop, mannen fick ett par tofflor - tycker jag är schysst deal. Mellandagarna hos mamma var mysiga tills det slutade i katastrof och jag åkte hem, tänk att man inte ens kan finna stöd från sin familj i det här läget. Trodde jag hade det men tydligen bara så länge jag gjorde som hon vill. Det är verkligen inte enkelt att gå en väg de flesta andra i samhället inte går. Man skulle kunna tro att min kropp och mitt liv inte är mitt ibland så som vissa går på. Tur man har en annan familj som förstår mig och mina val precis och stöttar mig hela vägen.

Ovanpå detta lilla drama har jag utförsäkringen hängandes över huvudet och en flytt att tänka på, plus lite annat smått o gott. Så ni får förlåta mig om jag är dålig på att uppdatera nu men hjärnan kan knappt fånga tag i några ord och få dem på pränt så stressad är jag. Svara på mail och spendera mer än 5 min på Facebook finns inte på kartan. Mitt i allt detta ska jag försöka helas, finna tid till meditation och positivt tänkande. Våga trotsa den där jagade känslan och bara andas. Känner mig motarbetad från ett håll och ett oerhört stöd från ett annat. Försöker koncentrera mig på det sistnämnda. Längtar så himla mycket tills flytten är gjord, älskar stället jag hittat.

Har uppdaterat kosttillskotts-intaget med aprikoskärnor nu också. Jag var inne på hälsokostsaffären och såg en påse och butiksbiträdet utbrister : Ja det här får jag ju egentligen inte säga men vi säljer dessa mest till cancer-.patienter, och ja, jag kan inte säga att dem botar cancer men gå och googla aprikoskärnor och b17 så får du se själv.  Jag som visste detta sen innan nickade bara lurigt och köpte en påse.

Så talande för den alternativa cancervården. Tystnaden, lagar som säger att man inte får säga sig kunna bota cancer eller uttala sig om vilket kosttillskott som skulle kunna bota cancer. Det får bara onkologer med cellgift som enda alternativ göra. Är det bara jag som tycker detta är sjukt?? Det är bevisat att cellgift dödar människor.. eller biverkningarna dödar unga som gamla, det finns säkert bevis på att det botar också.. ett tag iaf men man måste ju själv få välja. Trodde vi hade åsiktsfrihet i sverige.

Gud vad jag går på, men ni måste förstå hur det känns att vara mitt uppe i det här. Att så starkt söka efter alternativ och bli så motarbetad av samhället. Så frustrerande det är. Känna att man måste hymla och ljuga, inte kunna tala om det som man tror så starkt på.

Nu ska jag fila med etiketter och annat en stund och när jag återkommer, förhoppningsvis snart för jag saknar er. Då tänkte jag vi kunde ha en frågestund och dessutom ska jag testa ett detoxpaket från Clearlife som jag ska berätta mer om. Tills dess ~

Ta hand AUM er

42 kommentarer:

  1. Hej
    Många kör ju med osannolika konspirationterorier, där läkemedelsindustrin dolt att tex cannabis och hampaolja hjälper mot cancer. Detta för att tjäna pengar på sina cellgifter. Jag tror inte att det är så, men jag vet inte idag kanske vi med fakta i handen skulle valt en annan väg. Men samtidigt så måste man ju kunna lita på de som håller på med detta. Du skulle ju kunna ta kontakt med den onkologen som jag gav dig mail till. Fråga honom vad han anser. Det han inte vet om cancer, tror jag inte är värt att veta.
    Kanske du kan få en second opinion av honom.
    Det är ju du som bestämmer. Jag känner inte din familj, men tror min hade reagerat liknande för en behandling som de inte tror på, och då skulle de blivit rädda,att mista mig.
    //Jonas


    SvaraRadera
  2. Jag tycker du skall gör det som känns rätt...Det som du tror på. Det är det enda rätta.

    Jonas

    SvaraRadera
  3. Inte tror jag att dem flesta som jobbar inom sjukvården vill hindra bra medicin från att komma ut på marknaden, men det skulle faktiskt inte förvåna mig om några rika gubbar, vd's för läkemedelsföretag faktiskt vill det. Tyvärr finns det folk som tycker pengar är viktigare än människoliv, inte bara inom läkemedelsbranscen utan även modebranschen etc.

    O visst reagerar mor min pga av rädsla, jag tror alla våra mindre tilltalande personlighetsdrag och fula agerande är byggda på rädsla. Det gör dem inte rätt, särskilt inte när det inte är första gången och bara stjälper mig mer än det hjälper. Det hon får, vi alla får när vi agerar på rädslor är just det vi är rädda för. Hon är rädd att förlora mig så då stöter hon mig ifrån sig. Ser detta så ofta hos andra och i mitt egna liv. Vi kan inte låta våra rädslor styra våra liv. Vi måste försöka ha koll på om vårt agerande kommer ur kärlek eller rädsla.

    SvaraRadera

  4. Nä du har nog rätt i det mesta. När det gäller vänner så har jag 2 st kvar. Men de som givit mig mest tröst är Susanns katter(Nu mina). De har aldrig svikit mig. Men jag har svårt att tro att vi har blivit så synisk även i Sverige så att endast pengar styr allt. Men tittar man på övriga världen , så är det nog så tyvärr.
    Men jag vet faktiskt ett talande exempel på en onkolog i Sverige som satte sig till motvärn, för han hade cellgifter "målsökande" för sina patienter, men fick inte ordinera dem för de var för dyra. http://www.rahfo.se/Nyheter/Ny-medicin-mot-spritt-melanom-inte-tillganglig-for-alla/

    Sedan så måste jag be så ödmjukast om ursäkt, för du har ju inte frågat om mina åsikter
    eller vad jag tror...sorry för det :-)


    Jonas




    Men man kan går runt det genom att få de verkiningsbara cellgifter i annat landsting. Som patient har mar rätt att få vård i vilket lansting som helst

    SvaraRadera
    Svar
    1. Katter är verkligen dem allra bästa vänner man kan ha.

      Jag vill ju inte anv cellgifter öht så inget problem för mig. Tror landstingen och hela sverige skulle spara pengar på att dela ut örtmedicin. Folk kan helas och fortsätta arbeta under tiden dem får dem.. men det är ju bara mina ödmjuka åsikt efter att själv ha forskat och läst i månader.

      Radera
  5. Ät granatäpple, rå och kokt broccoli och ingefära också, varje dag..kanske en liten slurk av den där soursop-juicen som är lite omtvistad..?

    SvaraRadera
  6. är så tacksam till Dr Jane för att rädda mitt liv med sin Cannabis olja och sjukvård . Jag tackar Gud allsmäktig för att ha möjlighet att veta om denna underbara botemedel som jag kunde köpa från Dr.Jane här i Förenta staten och det levererades till mig inom 48 timmar efter att ordern var plats av mig . Jag är mycket glad att berätta för er alla som är så glad att jag inte är någon mer en cancerpatient längre. Tack så mycket Dr.Jane för din ändlösa hjälp om mitt liv . För alla dem som har problem med cancer , bör de inte tveka längre , bara att kontakta Dr Jane att ta hand om ditt problem och se det löst för livet .
     
      kontakt : janemedicalservice@hotmail.com
     
    Mitt råd till cancerpatienter , vet ni alla hur dödlig cancer är och kriget mot cancer har varit så svårt att slåss , men med en tid präglad av hampa olja som jag kunde uppbringa från Dr.Thomas , kan jag säga att min cancer är totalt borta och jag upplever ett nytt liv med hela min familj och mina 4 underbara barn . Så snälla rädda ditt liv och din familj med Rick Simpson Oil direkt från Dr Jane kontakta henne på > janemedicalservice@hotmail.com , kommer hon alltid att vara här för att fortsätta rädda människor liv . det är löftet att framtiden ser ut för den starka troende av hampa olja . Jag vill att hela världen ska veta att Cannabis Oil är ett konstigt och det har kommit för att stanna - Se mer på :

    SvaraRadera
  7. Min mamma är diagnosen Steg IIB livmoderhalscancer, då jag slösat bort en massa pengar i flera år för behandling, tills jag såg i phoenixtear.ca på Internet som cannabisolja kan bota all cancer, jag försökte leta efter ett sätt att få Rick Simpson olja och slutligen en vän till mig som han hjälpte via e-post: ericolivermedicalservice@hotmail.ca berättade för mig hur man kan nå honom och få oljan, jag kunde maila honom och köpte olja, började min mor att ta den på 12: e September och ära vare Gud hon var botad i december efter hennes senaste genomsökningen, skulle jag vilja tacka Dr.Eric Oliver för den tid han tillbringade i att få denna olja för att rädda liv hans e-post är ericolivermedicalservice@hotmail.ca, fungerar oljan för all typ av cancer och det är värt det.
    Elisa Sawyer

    SvaraRadera
  8. Jag är inte ensam längre!
    DU ÄR mest generösa att hjälpa andra och MIG I VÅR TID av yttersta nöd. JAG HAR VARIT ENSAM I MIN KAMP med prostatacancer i nästan 4 år TILLS få hjälp av Dr.Eric Oliver i år. Jag är så glad att mina vänner uppmuntrade mig att dela denna stora NEWS med andras, byggde detta mod och tacksam för detta forum och ALLT PÅ DENNA WEBBPLATS.
    Det finns så mycket vilseledande information UT DÄR RE, CANCER OCH RE: hälsa i allmänhet. TACK TILL RICK SIMPSON för sin upptäckt och medicinering och till alla som har bidragit till detta arbete. Det är tack vare er att vi kan vara fri från cancer och KAN VARA friskare än någonsin. ATT VARA LYCKLIG NÅGONSIN EFTER SOM JAG ÄR, KONTAKTA Dr.Eric Oliver ON: ericolivermedicalservice@hotmail.ca
    Tommy Ekelund

    SvaraRadera
  9. är så tacksam till Dr Thomas räddade mitt liv med sin Cannabis olja och medicinsk service. Jag tackar Gud allsmäktig för att ha möjlighet att veta om denna underbara botemedel som jag kunde köpa från Dr.Thomas här i Förenta staten och det levererades till mig inom 48 timmar efter beställning var plats med mig . Jag är mycket glad att kunna berätta allt som är så glad att jag är inte mer en cancerpatient längre. Tack så mycket Dr.Thomas för din ändlösa hjälp om mitt liv . För alla dem som har problem med cancer , bör de inte tveka längre , bara att kontakta Dr Thomas att ta hand om ditt problem och se det löst för livet . kontakta : thomasmedicalservice@hotmail.com Mitt råd till cancerpatienter är , du vet hur dödlig cancer är och kriget mot cancern har varit så svårt i striderna , men med en tid präglad av hampa olja som jag kunde köpa från Dr.Thomas , kan jag säga att min cancer är totalt borta och jag upplever ett nytt liv med hela min familj och mina 4 underbara barn . Så snälla rädda ditt liv och din familj med Rick Simpson Oil direkt från Dr Thomas kontakta honom på thomasmedicalservice@hotmail.com , kommer han alltid att vara här för att fortsätta rädda människor liv . det är löftet att framtiden ser ut för den stark anhängare av hampa olja . Jag vill att hela världen ska veta att Cannabis Oil är ett under och det har kommit för att stanna - Se mer på : http://www.collective-evolution.com/2013/08/23/20-medical-studies-that-prove-cannabis-can-cure-cancer/#sthash.6CLtJA2m.dpuf jag

    SvaraRadera
  10. Jag är tacksam mot Rick för att ge mig hampa olja här i
    United State of America. Jag fick diagnosen bröstcancer för tre år
    sedan, och sedan dess har jag gjort en hel del cellgifter och strålning
    hjälpte inte mig, men bara skadat mitt immunförsvar och göra det svaga
    och hjälplös. Jag hittade phoenix tårar och jag har läst om
    Rick Simpsons hampa olja mycket och såg att han kunde ge mig
    Hampa olja här i staten, jag kontaktar honom
    in: Ricksimpsoncurecancer@gmail.com att förvärva denna
    läkemedel, till min förvåning var drogen köps och levereras
    inom 48 timmar och jag har varit i behandling under de senaste 3 månaderna. am
    nu här för att vittna om att jag inte längre en cancerpatient, jag har
    uppleva en total förvandling i mitt hälsosektorn med Rick
    Simpson Hemp Oil Service. till alla cancerpatienter lever i
    Region och Kanada, få din hampaolja
    Ricksimpsoncurecancer@gmail.com

    SvaraRadera


  11. JOINING THE ILLUMINATI BRINGS YOU INTO THE LIMELIGHT OF THE WORLD IN WHICH YOU LIVE IN TODAY. YOUR FINANCIAL DIFFICULTIES ARE BROUGHT TO AN END. WE SUPPORT YOU BOTH FINANCIALLY AND MATERIALLY,WE MAKE YOU RICH AND FAMOUS, TO ENSURE, YOU LIVE A COMFORTABLE LIFE. IT DOES NOT matter WHICH PART OF THE WORLD YOU LIVE IN.
    from THE UNITED STATES down TO THE MOST REMOTE PART OF THE EARTH, WE BRING YOU ALL YOU WANT.
    BEING AN ILLITERATE OR A LITERATE IS NOT A BARRIER TO BEING A MILLIONAIRE BETWEEN TODAY AND THE NEXT TWO WEEKS.
    YOU BEING IN THIS OUR OFFICIAL PAGE TODAY SIGNIFIES THAT IT WAS ORDERED AND ARRANGED BY THE GREAT LUCIFER THAT FROM NOW ON, YOU ARE ABOUT TO BE THAT REAL AND INDEPENDENT HUMAN YOU HAVE ALWAYS WISHED YOU WERE.FOR YOUR ONLINE REGISTRATION
    VISIT:illuminatiboxpoint@gmail.com TODAY

    NOTE: AS A MEMEBER OF THE ILLUMINATI YOU WOULD BE IMMUNE TO ALL KINDS OF SICKNESS AND
    DISEASES LIKE CANCER AND HIV AND POWER WOULD BE YOURS . ( ILLUMINATIBOXPOINT@GMAIL.COM )

    SvaraRadera
  12. Mitt namn är Mr Boynton David från USA, jag tror aldrig Min man kommer att se 2014 Det är med glädje som jag tackar Dr Rick Simpson för att spara min döende make med hans hampa olja. Vi förlorade redan hopp om ett bättre liv när rapporten kom att min man inte kan gå för mer Chemo längre. Men efter så många forskning på nätet, fick jag en hel del om hampa olja som jag köpte från Rick Simpson vars kontakt jag fick online på att läsa ett vittnesbörd om hans tidigare verk och härlighet, var Medicinen levererades till mig inom 24 timmar från UPS leveransservice efter tillvaratagandet. Min man har avslutat sin behandling, outsläcklig glädje till alla som min make är botad från sitt artist 4 lungor cancer inom 90 dagar efter behandlingen. Tack till alla, i dag jag erkänner storhet hampa olja och de som vill köpa medicinen kontakt Rick Simpson på: drricksimpsoncannabisoil@hotmail.com för att få hjälp. hampa Oil är ett läkemedel för cancersjukdom.

    SvaraRadera
  13. Jag Louis Paris, i åldern 59 gång med denna djävulska sjukdom som kallas cancer "när jag hörde om den magiska olja som kallas cannabis olja jag beslutat att ge det ett försök. Men hur man får det blev ett problem, jag letade efter, och kom över medicinsk Rick Simpson olja, kontaktade jag Dr. Rick Simpson på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com via e-post som har hjälpt många patienter med cannabisolja, så jag gav det ett försök och inom fem dagar, var min cannabis olja som levereras till min dörr, avsatt som han gav mig instruktioner om hur du använder oljan. och inom 3 veckor efter min ansökan har jag sett en enorm förändring i min hälsa so far so good Jag blir starkare varje dag, allt tack vare den uppriktiga läkare.

    SvaraRadera
  14. Words are not enough to show my gratitude to Rick Simpson, My only daughter has been diagnosed with Brain Tumor that she could not do
    anything useful in her entire life, has just been successful save with
    Rick Simpson hemp Oil with email :rickcurecancerfoundation@gmail.com.
    With the Hemp Oil Of Rick Simpson she is now back alive with full
    recovery of her Brain Tumor, her tumor has been totally cured and she
    is healthy now. Thanks to Rick Simpson Hemp oil that we bought
    at: rickcurecancerfoundation@gmail.com, the Hemp oil was successfully
    used in curing my daughter Brain Tumor within 3 months as stated in
    instruction.

    You can contact for your medication at
    email; rickcurecancerfoundation@gmail.com

    from nora lasma
    usa

    SvaraRadera
  15. My father has been suffering from lung cancer and the doctor told us that there is nothing he could do after doing 5 times chemotherapy and radiation and my father was not responding to treatment and not getting better. I was frustrated and confused and seeking advice from people until a friend told me about the Rick simpson cannabis oil and its fast curing ability of any kind of cancer and told me that her mother inlaw ovarian cancer was cured with the oil. I was desperate to save my father and contacted one of the oil distributor of Rick Simpson cannabis oil to get the miraculous oil. So far so good my father is responding to treatment of cannabis oil and the health condition have improved drastically for good, if you are a cancer patient looking for how to get the oil you can contact Dr Jordan on his email address (drjordan0000@gmail.com) to get the cannabis oil.

    SvaraRadera
  16. Jag skulle inte ha trott att en dag jag delar min cancer överlevnad med alla eftersom cancer mitt liv har nästan slutförts . Jag välsignar dessa trogen dag gick jag på nätet efter hjälp och jag hittade min hjälp Dr Morris Ray arbetar under Rick Simpson cancer som nästan hade sugit livet ur mig och cannabis olja var så effektiv som den säger att det är sant. För dem som har problem med cancer, bör de inte tveka att kontakta dem bara för att ta hand om problemet och se till att han har löst problemet. Jag vill också använda detta medium för att uppskatta Dr Ray Morris för vård, stöd och naturligtvis cannabisolja, eftersom jag inte gillar här skulle inte vara för honom. Tack Dr Morris Ray och Gud kommer att välsigna dig mer. Idag, jag erkänner storhet cannabisolja och de som önskar att köpa olja, kan du maila henne (havenmedicalcure@gmail.com) ....

    SvaraRadera
  17. Jag har lidit av typ 2-diabetes från de senaste åren och jag är 64 år men inget botemedel tills när jag hörde om cannabis olja och dess snabba härdningseffektiviteten för diabetes, cancer, kramper och många fler. Jag leddes av en vän till min syster som har använt cannabis olja för att bota hennes typ 1-diabetes och hon fick cannabis olja från USA och hon gav mig en kontakt: drmargaretreynolds@yahoo.com och jag var i desperat behov av medicin för behandling och jag köpte cannabis olja från centrum med instruktioner om hur man använder det, började jag medicineringen olja omedelbart och efter att ha tagit olja som ordinerats, det verkligen fungerade som en magisk och jag blev förvånad med snabb verkan och jag var helt botade från diabetes. Kontaktar Dr Margaret om du står inför några utmaningar i din hälsa.

    SvaraRadera
  18. En stor vittnesbörd jag måste dela med alla patienter i cancer
    världen.
    Min morbror fick diagnosen etapp 4 primär levercancer
    Mars 2013. Läkaren berättade det var inte mycket att vara
    gjort sedan tumören var 7 inches på hans lägre lob
    såväl som vid sina lymfkörtlar. Vi bestämde oss för att gå
    hem och kallade hospice ges morfin för smärta.
    Ed hatade morfin som bröt honom och
    påverkade hans sinne. Efter en vecka hemma, bestämde vi oss för att göra
    vad vi har gjort i många år, räkna med ourselves.We
    var bara på sjukhuset i tre dagar med svår smärta. De
    cancer hade blockerat hans gallgången, efter att vi väljer en
    Naturläkemedel läkare och har inte haft konventionell
    behandlingar.
    En dag kom jag till användningen av olja behandling cannabis
    cancer och jag såg ett inlägg om hur det var en cancerpatient
    botas med cannabis olja. Jag behövde akut hjälp och jag
    kontakt e-post
    (Drmurraymedicalservice@gmail.com) för att få cannabisolja, var jag
    given bruksanvisningen om hur man använder den. efter att ha tagit
    en gram olja per dag. Inom några veckor hans smärta och
    svullen mage försvann och med det kom hopp och
    en god livskvalitet. Vi såg aldrig en ocologist och endast
    ett blodprov göras efter den första diagnosen CT-scan.
    Hans tumörmarkör gick från mer än 6000 till det normala och han är
    mår bra. Vi vet inte hur detta kommer att spela ut,
    men njuta av varje dag och tack. När jag skriver detta
    post, är fri av levercancer och läkaren min make
    bekräftade att cancer botas permanent.
    För omedelbar hjälp med alla medicinska problem som du och
    din familj kan uppleva, kontakta Dr. Rick Simpson
    genom
    E-post: (drmurraymedicalservice@gmail.com)

    SvaraRadera


  19. min fru har drabbats av sköldkörtelcancer som bekräftades vara steg fyra, berättade för läkaren mig fanns lite hon kunde göra eftersom hon inte svarar på behandlingen, men min bror i lag kom till vår räddning genom att beställa denna hampa olja från Rick Simpson Foundation som han sade har hjälpt några patienten kampen mot cancer av olika typer så beslutade vi att ge det en chans, så långt min fru förbättras perfekt mycket bra och nu kan hon gå runt huset allt av sig själv. Jag kände dess behov jag låta andra som lider av denna akut sjukdom som när du har en bra hampa olja det kan verkligen ge en en sund andra chans att leva. om du råkar vara i behov av denna hampa olja kan du kontakta grunden som levereras min bror i lag med denna e-post: ricksimpsonfoundation@outlook.com eller ring +17138933185

    SvaraRadera
  20. Min syster Outi Linda diagnostiserades med bröstcancer och hon var vid dödspunkten, med bröstcancer i det sista skedet är hon nu levande igen och hon är så frisk nu. Tack vare Rick Simpson, som köpte cannabisoljan på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com Cannabisoljan användes för att bota min bröstcancer inom 3 månader, vilket Rick Simpson angav. Rick Simpson för hans underbara Cannabis Oil Vi är glada nu med min syster tillbaka levande, stark och hälsosam. kontakta honom för din egen medicinering på: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

    Med vänliga hälsningar
    Outi Linda

    SvaraRadera
  21. Min pappa diagnosen prostatacancer marsch 2017 och sedan dess har vi gjort kemoterapi 3 gånger men cancer fortsätter att återvända. För några månader sedan hörde jag om cannabisolja och dess läkningseffekt och jag fick cannabisoljan från Australien på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com och min far började omedelbart behandla cannabisoljan efter att ha använt cannabisoljan för behandling vid den föreskrivna tiden förskrivas av Rick Simpson, det var totalt botemedel och som jag skriver nu kan min far gå själv om sig själv utan stöd från någon och gå ut när som helst han väljer.

    Vänliga hälsningar,
    Vanessa Hellas

    SvaraRadera
  22. Mijn zuster Outi Linda werd gediagnosticeerd met borstkanker en ze was op het punt van overlijden, met kanker van de borst in de laatste fase is ze nu weer levend en ze is nu zo gezond. Dankzij Rick Simpson-cannabisolie die we in Auatralia kochten bij: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com werd de cannabisolie binnen 3 maanden met succes gebruikt om de borstkanker van mijn zuster te genezen, zoals vermeld door Rick Simpson. Ik wil nogmaals Rick Simpson bedanken voor zijn geweldige cannabisolie. We zijn nu gelukkig gezin met mijn zus terug levend, sterk en gezond. neem contact met hem op voor uw eigen medicatie op: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

    Beste wensen,
    Outi Linda

    SvaraRadera
  23. Jag heter Rinne och jag bor i Hessen Tyskland, jag har diagnostiserats med bröstcancer 7 månader sedan och jag har gjort kemokirurgi och jag var inte botad tills jag kom i kontakt med Rick Simpson email på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com och han sa att han kunde bota mig med cannabisolja, så jag beställer och det levererades till mig inom några dagar och jag började använda cannabisoljan för behandling och jag började märka förändringar för bättre inom 3 veckors användning. Efter 90 dagars behandling gick jag för att se min läkare, jag var suprise att se testresultatet att jag är fri från cancer. Jag är så glad idag och jag vill ha folk där ute för att veta att med denna Cannabisolja kan cancer botas och det kostar mindre än kirurgi.

    Vänliga hälsningar,
    Thomas Rinne

    SvaraRadera
  24. Min kusin diagnostiserades av hjärncancer september 2017 och sedan dess har vi gjort kemoterapi 3 gånger men kanalen fortsätter att återvända. Efter en månad hörde jag om cannabisolja och dess läkningseffekt och jag köpte cannabisoljan från Australien på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com och min kusin började omedelbart behandling med cannabisoljan efter att ha använt cannabisoljan för behandling vid den angivna tiden som föreskrivs av Rick Simpson, det var totalt botemedel och som jag skriver nu kan min kusin gå runt huset själv utan stöd från någon och gå ut när som helst väljer han, min kusin är cancerfri.

    Vänliga hälsningar,
    Melissa Herbert

    SvaraRadera
  25. Min kusin diagnostiserades av hjärncancer september 2017 och sedan dess har vi gjort kemoterapi 3 gånger men kanalen fortsätter att återvända. Efter en månad hörde jag om cannabisolja och dess läkningseffekt och jag köpte cannabisoljan från Australien på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com och min kusin började omedelbart behandling med cannabisoljan efter att ha använt cannabisoljan för behandling vid den angivna tiden som föreskrivs av Rick Simpson, det var totalt botemedel och som jag skriver nu kan min kusin gå runt huset själv utan stöd från någon och gå ut när som helst väljer han, min kusin är cancerfri.

    Vänliga hälsningar,
    Melissa Herbert

    SvaraRadera
  26. Min faster var diagnostiserad med hjärntumör i april 2017 och sedan dess gjorde vi kemoterapi 3 gånger men cancer kvarstod. Under några veckor hörde jag om cannabisolja och dess helande effekt och jag kontaktade Rick via e-post på: RicksimpsoncannabishemOil@gmail.com och min mamma började behandling omedelbart efter att ha fått cannabisolja efter att ha använt cannabisoljan för behandling vid den föreskrivna tiden av Rick, hon var helt botad och som jag skriver nu är min mamma helt cancerfri.
    Om du råkar behöva denna Cannabis oljekontakt direkt via e-post: ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com

    vänliga hälsningar
    Stina Neo

    SvaraRadera
  27. Kort berättelse om hur RSO cannabisolja botade min cancer. Jag är 54 år, 11 oktober 2017, jag diagnostiserades med lungcancer som jag förlorade allt hopp tills en vän introducerade mig till cannabisbehandlingar som jag aldrig trodde. Men jag var tvungen att prova det och några månader efter att jag var helt botad och denna cannabisolja dödade min cancer, hjälpte Rick Simpson mig med denna cannabisolja. Du kan komma i kontakt med honom Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

    Vänliga hälsningar,
    Stella Robison.

    SvaraRadera
  28. FÖRFARANDE FÖR SAMARBETE MED STOR ILLUMINATI-TEMPEL AV PENGAR OCH STRÖM, KOMMER I ILLUMINATI
    whatsapp vår agent +2347085874295 eller mail eller (illuminatisupreme01@gmail.com)

    Är du en affärsman eller kvinna, politiker, musiker, student, vill du vara rik,

    SvaraRadera
  29. Mitt namn är Antonia Mario. Jag är 54 år gammal. Här är en kort berättelse om hur jag blev botad. Jag diagnostiserades av sköldkörtelcancer i november 2017 som bekräftades vara etapp fyra, doktorn berättade för mig att det var lite han kunde göra eftersom jag inte svarade på behandlingen. Jag förlorade allt hopp tills min Son introducerade mig till RSO-behandling. Ett par månader efter det att denna RSO dödade min cancer hjälpte Rick Simpson mig med denna olja. Du kan kontakta honom via e-post: Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com

    Med vänliga hälsningar,
    Antonia Mario

    SvaraRadera
  30. Mitt namn är Patricia Reese. Jag är 54 år gammal. Här är en kort berättelse om hur jag blev botad. Jag diagnostiserades av sköldkörtelcancer i november 2017 som bekräftades vara etapp fyra, doktorn berättade för mig att det var lite han kunde göra eftersom jag inte svarade på behandlingen. Jag förlorade allt hopp tills min Son introducerade mig till RSO-behandling. Ett par månader efter det att denna RSO dödade min cancer hjälpte Rick Simpson mig med denna olja. Du kan kontakta honom via e-post: Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com

    Med vänliga hälsningar,
    Patricia Reese

    SvaraRadera
  31. Mitt namn är Patricia Reese. Jag är 54 år gammal. Här är en kort berättelse om hur jag blev botad. Jag diagnostiserades av sköldkörtelcancer i november 2017 som bekräftades vara etapp fyra, doktorn berättade för mig att det var lite han kunde göra eftersom jag inte svarade på behandlingen. Jag förlorade allt hopp tills min Son introducerade mig till RSO-behandling. Ett par månader efter det att denna RSO dödade min cancer hjälpte Rick Simpson mig med denna olja. Du kan kontakta honom via e-post: Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com

    Med vänliga hälsningar,
    Patricia Reese

    SvaraRadera
  32. Mitt namn är Patricia Reese. Jag är 54 år gammal och diagnostiserades av sköldkörtelcancer som bekräftades vara etapp fyra, doktorn berättade att det var lite han kunde göra eftersom jag inte svarade på behandlingen. Här är en kort berättelse om hur jag botade. Jag förlorade allt hopp tills min Son introducerade mig till RSO-behandling. Ett par månader efter det att denna RSO dödade min cancer hjälpte Rick Simpson mig med denna olja. Du kan kontakta honom via e-post: Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com

    Med vänliga hälsningar,
    Patricia Reese

    SvaraRadera
  33. En kort historia om hur Rick Simpson cannabisolja botade min bröstcancer. Mitt namn är Dimitrios Jag är 68 år gammal den 11 juni 2018, jag diagnosen cancer av hjärnan och tumören som jag förlorade allt hopp tills en vän presenterade mig till cannabisoljebehandlingar som jag aldrig trodde.Men jag var tvungen att prova det och några månader efter att jag var helt botad, hjälpte Rick Simpson mig med denna cannabisolja. Du kan komma i kontakt med honom Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

    Vänliga hälsningar,
    Dimitrios

    SvaraRadera
  34. My Step-mamma diagnostiserades med bröstcancer i februari 2018. Vi gjorde kemoterapi som primärbehandling men cancer kvarstår. Jag hörde om cannabisoljans helande förmåga och jag köpte genast cannabisoljan på Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com och min Stegmamma började ta medicinen som föreskrivits av Rick Simpson. På bara några veckor efter att ha tagit oljan, där där stora förbättringar i hennes hälsa och nu är hon helt cancerfri

    Tack,
    Katrina

    SvaraRadera
  35. Jag diagnosen prostatacancer i augusti 2017 och efter ca 6 månader var jag vid dödspunkten, allt hopp var förlorat innan jag hörde om Rick Simpson Oil som jag lärde mig var mycket effektiv för botemedel. Jag kontaktade Rick Simpson via e-post RicksimpsoncannabishemOil@gmail.com
    Utan dröjsmål beställde jag en order på 60gram / ml av cannabisoljan som producerades av Rick Simpson och den levererades till min adress om 3 dagar. Jag började ta medicinen enligt Rick Simpsons föreskrift, eftersom den fästes på cannabisoljan som han levererade till mig. I inte mindre än 14 dagar efter att ha tagit medicinen, blev jag mycket återupptagen av smärtan och började genast läka. Jag har tagit medicinen. Jag gick till sjukhuset förra veckan och det bekräftades att jag är cancerfri. Allt tack vare Rick Simpson-olja (RSO)
    Kärlek
    Marvin Slagter

    SvaraRadera
  36. Mi chiamo Katerina, alla mia matrigna è stato diagnosticato il cancro al seno, abbiamo fatto la chemioterapia, ma il cancro è rimasto. Ho sentito parlare dei poteri curativi dell'olio di cannabis Rick Simpson e ho immediatamente comprato l'olio su Ricksimpsoncannabishemoil@gmail.com e il mio Step la mamma ha iniziato a prendere le medicine come prescritto da Rick Simpson, in poche settimane dall'assunzione di olio, lì dove ha migliorato notevolmente la sua salute e ora è completamente libera dal cancro
    Grazie,

    SvaraRadera
  37. I am Rose Gunter from Germany, I was diagnosed with lung cancer 6 months ago, I was worried about finding a cure. I contacted Rick Simpsons email at Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com I bought 60 grams of cannabis oil, 3 days later the oil was delivered to my address. I took it at the dose prescribed by Rick Simpson. Within 7 days, I noticed some changes and contacted him again. He advised me to continue for 8 weeks when he prescribed, I did it,about 7 weeks Later, I contacted my doctor for a Scan, I was surprised, my doctor. say that I’m free of cancer now. I thank God and Rick Simpson for curing my lung cancer with medicinal cannabis oil.

    Regards,
    Rose Gunter

    SvaraRadera
  38. Jag heter Günter Ingrid från Tyskland Hessen, jag fick diagnosen njurkreft och hjärna Tumör juni 2016, jag gjorde flera kemoterapioperationer som cancer inte botade. April 2021 Jag stötte på Cannabisolja, RSO-olja som jag beställer från Rick Simpson via e-post online på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com
    Läkemedlet anlände till mitt dörrsteg exakt 3 dagar då jag började behandlingen, 26 juni 2021 gick jag för en genomsökning, jag var så glad att se mitt testresultat om att jag nu är cancerfri.
    Jag berömmer Rick Simpons Cannabisolja för att han räddat mitt liv.

    Med vänliga hälsningar,
    Günter Ingrid

    SvaraRadera
  39. Jag heter Günter Ingrid am från Tyskland Hessen, jag fick diagnosen njurcancer och hjärntumör juni 2016, jag gjorde flera kemoterapioperationer cancern botade inte. April 2021 stötte jag på Cannabisolja, RSO-olja som jag beställer från Rick Simpson via e-post online på Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com
    Medicinen kom fram till min dörr exakt tre dagar efter att jag påbörjade behandlingen, den 26 juni 2021 gick jag på en genomsökning att jag blev så glad över att se mitt testresultat som säger att jag nu är cancerfri.
    Jag ger beröm till Rick Simpsons Cannabisolja för att han räddade mitt liv.

    Med vänliga hälsningar,
    Günter Ingrid

    SvaraRadera
  40. Min dotter har fått diagnosen lungcancer ända sedan hon var fem år efter att ha genomgått en större operation då i hjärnan. vi har gjort allt för att bota denna dödliga sjukdom men till ingen nytta, men tack vare cannabisoljan från Rick Simpson som introducerades för min familj av en vän och bara inom några veckor efter att jag applicerade oljan slutade min dotter plötsligt anfall. och vi har övervakat det under de senaste 3 månaderna nu och jag kan med glädje säga att min underbara dotter är helt botad, för din äkta cannabisolja rekommenderar jag Rick Simpson med e-postadressen nedan: Ricksimpsonmedicaloil@outlook.com

    Vänliga hälsningar,
    Mira Ambler

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar, det är alltid lika uppskattat!