söndag 18 november 2012

STYRKA










Ta hand AUM er

4 kommentarer:

  1. Hej och tack för din blogg - har suttit och läst den ett par dagar nu.... sitter i samma situation som du gjorde för ett par månader sedan - precis fått beskedet ingen vill ha... :( Jag finner styrka att läsa din blogg och kommer fortsätta följa dig! Varma hälsningar Sara

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Sara! Tack för din kommentar. Förstår att det är kaos i hjärnan o hjärtat nu hos dig och jag känner mig så hedrad att du finner någon slags tröst o styrka i det jag delar med mig av.
      Tveka inte att höra av dig om du har frågor eller bara vill älta alla tankar ett slag. Mvh Ellinor

      Radera
    2. Å tack! Det värmer att höra - har du någon mail som man kan maila dig på? Just nu känns det som det hade varit en underbar idé att få dela denna objudna gäst med någon som gått igenom samma sak - vänner stöttar så gått som kan - man svårt att förstå när man aldrig varit där! Sara

      Radera
    3. Absolut. Du kan nå mig på lovelli ( at ) msn.com

      Radera

Tack för att du kommenterar, det är alltid lika uppskattat!