söndag 21 april 2013

The båtten is nådd

Nu är jag så himla trött på att vara orolig och spänd och ha ångest och negativa jävliga malande tankar så nu har jag tagit tag i saken på mitt sätt och beställt

En Candida clear - för att balansera candidan i kroppen.
En påse Kava Kava som gör att man slappnar av och sover gott.
En burk 5htp som ökar serotoninnivåerna i kroppen.

Dessutom är jag nu inne på tredje dagen av Oil pulling.

Jag gör allt jag kan för att ändra mina känslor.
Jag rör på mig, jag äter, jag ifrågasätter elaka och destruktiva tankar, jag mediterar och sjunger mantran, jag solar. Jag går i terapi. Ändå mår jag skit. Vad ska man då göra?

Jag hoppas få mina naturmediciner snart och att dem kan hjälpa mig se saker och ta livet på ett annat sätt. Bara att hålla ut tills dess.

Ta hand AUM er

1 kommentar:

  1. Hej,

    Jag gick in och läste din blogg i vintras när jag själv väntade besked om jag hade bröstcancer eller ej. Din blogg var ett stöd för mig. Att veta att det finns en vardag efter cancerbeskedet.

    Cancer är en sådan mytomspunnen sjukdom. Man vet för lite om den. Varför den uppstår. Varför får vissa cancer och andra inte är en fråga jag ställer mig. Ärftlighet eller är det något virus vi får i oss.

    Jag har anhöriga som har avlidit i cancer och man ställer sig frågor som varför dog han, vad var det som gjorde att just han fick cancer. När så unga människor drabbas av cancer känns så meningslöst.

    Jag önskar att du finner ett inre lugn och att du kan finna styrka att fortsätta kämpa på som du gör så bra. Stor kram / Sanna

    SvaraRadera

Tack för att du kommenterar, det är alltid lika uppskattat!