fredag 5 april 2013

Helt tappat lusten men bjuder till lite iaf.

Hej på er. Jag vet , jag är inte den som skriver direkt ofta nuförtiden. Det är bara så att jag har så svårt att hantera att vissa folk som läser den här bloggen tolkar in egna historier utifrån mina ord. Jag har svårt att bemöta deras kritik, deras syn på saken. Deras dömande blickar. Därför har jag tappat lusten att skriva totalt. Jag försöker tänka ut hur jag kan skriva utan att mötas av såna sjuka påhopp. Bara för att dem tolkar in saker utifrån mina ord och känslor jag frikostigt delar med mig utav. Jag vet jag borde koncentrera mig på alla er andra, ni som faktiskt finner det jag skriver viktigt intressant och givande. Jag lovar att försöka. Men men jag ville iaf dela med mig av ett brev jag fick från min onkolog idag.

Jag har inte cancer något mer, men ärren finns där fortfarande, på kroppen och i själen. Jag har fortfarande kasst immunförsvar vilket jag märker av så fort jag är bland massa folk då jag genast åker på nån förkylning eller influensa. Men jag tänkte ta lite pengar ur medicinpotten och köpa ett detoxpaket och lite manukahonung. Detoxen består av ngt som heter Zeolit och sen tänkte jag boosta med Manukahonungen. Kan skriva mer om det en annan dag för det borde väl inte kunna misstolkas om jag skriver om det iaf.



Här är iaf brevet jag ville dela med mig utav. Som ett litet bevis på att det går, man kan bli frisk från cancer även utan massa cellgifter och strålning. Man kan om man vill, vågar, orkar och hjärtat och hjärnan säger till en att det är rätt för en själv. Det finns alternativ och det är bara du som kan avgöra vilken väg du vill gå. Jag vill bara inspirera till att tänka utanför boxen och dem snäva ramarna.

Ta hand AUM er

2 kommentarer:

  1. Sluta inte blogga! Det är så nyttigt och spännande att läsa din blogg. Jag är så nyfiken på det här med basiskt. Har försökt i ett helt år nu men lyckas inte. Hur gör du?

    Kram L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Behövde verkligen höra det. Fått en del respons nu. Blir bara lite rädd ibland, känslomänniska som jag är.

      Jag vet inte om jag heller lyckats äta basiskt. Tror hemligheten är att börja fasa in mer och mer basiskt i sin föda. Jag är iaf ingen sån som bara kan köpa allting nytt och köra stenhårt på det.
      Dessutom är inte vårt samhälle uppbyggt så. Vart ska du gå och fika med en vän och hitta basiskt tex? Kanske tar du iaf en kopp the med honung istället för kaffe med socker. Eller havremjölk i smoothien istället för yoghurt.

      Du kanske äter en avokado med groddar till frukost istället för mackor med ost.
      Så försöker jag göra iaf. Vissa perioder går det lättare och vissa sämre. Men något jag märker är att ju mer basiskt och raw jag äter desto mer vill kroppen ha det. Det är inte alls lika gott med pasta nu som innan tex. Så mitt tips är att börja byta ut ett mål mat om dagen tex eller en ingrediens mot ngt mer basiskt. Lycka Till!

      Radera

Tack för att du kommenterar, det är alltid lika uppskattat!